Post by downtitiwithsloo on Mar 13, 2022 19:53:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Granny: Chapter Two ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Granny: Chapter Two IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ Granny: Chapter Two 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er ganske bra! Jeg liker egentlig ikke den nye oppdateringen! Jeg gir den 3 stjerner, kontrollene er bra, grafikken er ok og spillingen er flott! Så jeg gir den 3 stjerner!
Beste skrekkspill noensinne 👻👻💀💀 Jeg elsker ordene som bestefar og bestemor snakker👀. Jeg synes bestemor er skummel enn morfar. Første gang jeg spilte normalt og jeg var veldig redd, når jeg åpner døren og beveger meg fremover og plutselig drepte bestemor meg, enn jeg spilte 15 ganger i treningsmodus, og etter det klarte jeg å rømme i hard modus. Den beste karakteren er selendrina barn. Jeg elsker dette spillet såååååå! Mye.
Beste skrekkspill noensinne! Men kan du legge til en oppdatering der bestemor og bestefar har hage. Det vil være en nøkkel i en Vicious Venus Flytrap. Den nøkkelen vil være en laboratorienøkkel. I bestefar-spillet gjør bestefar eksperimenter på mennesker. Han vil ha en hybrid i laboratoriet sitt. Det blir en rase mellom en sau og et menneske. Han skal hete Billy. Han vil ha en kode. Jeg glemte å fortelle at det blir ny lås på ytterdøra. Og det burde være et sverd som et nytt våpen. Vennligst legg til alt.
Veldig bra grafikk og jeg elsker måten bestefar snakker på, den er så bra og bestemor er veldig
Virkelig flott med god grafikk. Likte dette spillet mye. Skrekkspill for Android. Men én ting bør forbedres at spilleren må kunne inneholde mer enn ett element. Hele spillet er veldig bra og må lastes ned....
Feil hver gang, kan ikke kontrollere noe, bestefar og bestefar har mer fart og smidighet enn spilleren gjør, fall gjennom hull i gulvet uten kontroll, osv...
Wow så bra og kult, men det er så skummelt😈👹 og ingen annonser også deres jeg dette spillet jeg vil like dette spillet
Gir den 1 stjerne fordi hver gang jeg laster den ned, lar den meg ikke engang spille. Den krasjer umiddelbart når jeg åpner den. Den går ikke engang til hovedskjermen. Jeg elsket det originale Granny-spillet og var så spent på å spille dette. Løs dette problemet.
Dette er et morsomt spill med muligheten til å fritt velge hvilken vanskelighetsgrad du vil spille som passer deg best, og det har en historie og bakgrunn til seg
Ahhhhhh
Jeg elsker dette spillet, også hvis du skriver en anmeldelse som sier at det er for skummelt for barn, 1. Barn burde ikke engang spille dette på første plass. Det er ikke min feil at du er dårlig til å ta vare på barnet ditt. Og 2, hvis du ikke takler skrekk, ikke spill det. Spillet er ment for moro og skrekk, så slutt å klage på at du er for skummel, bot min feil er at du er redd for å håndtere et spill.
Jeg liker dette spillet er veldig fint.og den har hagle, stunggun, båtflukt, helikopterflukt, dørflukt og mer
Den ble lastet ned til 92 % og så startet den igjen fra starten. det var greit, men etter det vil ikke spillet starte .hatet det. verste spillet
Jeg liker den første bestemoren bedre fordi bare bestemor jaget deg og ting var lettere å finne.🤪
Fint spill, men vennligst lag flerspilleralternativ i spillet, med lydchat
jeg vil spille som bestemor, men er et gudespill
Granny: Chapter Two Παιχνίδια arcade cttb
Majster Matematiky Hlavolamy mlo
Jeg elsker det! Jeg øvde og kan nå unnslippe lett modus! Fantastisk spill! Gleder meg til bestemor 4😇
Spillet er ikke bra for barn under 8 år, broren min er 5 år og begynte å gråte om natten.
Når vi dreper bestefar eller bestefar, faller de på samme sted som de døde, så vi kunne ikke bevege oss. Så vær så snill å fikse dette. Uansett er det et fantastisk spill.
Så vanskelig, men et virkelig flott spill uten tilkoblinger på plassene, jeg vil gjerne be om en OFFLINE MULTIPLAYER, fordi broren min og jeg vil spille det i en 2-spiller-modus, så vær så snill å legg til 2-spiller-modus eller Hotspot-flerspiller, og jeg vil vurdere og anbefale dette spillet til vennene mine
Jeg hater dette spillet litt fordi det er voldelig og ikke for barn, og det er også bare for voksne. Jeg mener det er så mange barn som vil ha mareritt hvis de spiller dette spillet. Jeg skulle ønske det ble fjernet fra app-butikken, det er for voldelig og hvis du legger til multiplayer mod i dette spillet og tar 6 minus ting unna dette spillet, vil jeg gi deg 2 eller 3 stjerner barn kan ikke ha mareritt!
Spillet er søppel, jeg legger merke til feilen i spillet. Når du prøver å løpe, blir du sittende fast i døren. Det er også morsomt at du prøver å unnslippe annonsene, og det vil ikke tillate deg også. Skuffet. Bare la deg få vite dette, ikke oppfør deg som om dette er første gang jeg bruker denne appen. Jeg kommenterer forskjellig tid på denne appen med gammelt samme negativt svar.
Jeg liker spillet! Men jeg har noen klager. Når du ved siden av bestemor og slendriana-bildet er det et slags rom. Jeg kan ikke se noe! Og det samme når du går opp fra kjelleren, er det stummende mørkt. Jeg håper noen kan oppdatere spillet ved å gjøre det lettere. Det er alltid mørkt, det er VIRKELIG irriterende. Og ja, jeg forstår at det er et skrekkspill, men det må ikke være så mørkt. Vær så snill og jobb med mørket, takk.
Granny: Chapter Two Arcade dbrf
En slik løgner. Spilleren beveger seg saktere enn før. Selv i normal modus kan bestemor fange oss lett et slikt ubrukelig søppelspill. Dette DVloper-folket vil aldri at bestemor skal bli beseiret. Et slikt basal folk forteller White løgner skam.
Spillet er veldig laggy mens jeg har en 4 GB ram, Android•v:7.0 Mobile, vær så snill når du lager en ny som bestemor ch 3, så vær så snill å fikse det bedre.😠😭
Jeg liker dette spillet, MEN det trenger en måte å lagre fremgang på. Dette er et langt spill og noen ganger kan det ikke fullføres på én gang. Hvis det hadde en måte å lagre ID, gi det en bedre anmeldelse.
Dette spillet er veldig enkelt, men bestemor 3 er tøffere. Det vil være mye bedre om det var noen flere karakterer
Granny: Chapter Two Arkade nmt
Jeg har spilt det før, men da jeg gikk for å laste ned dette spillet ville det ikke laste ned, og det var veldig irriterende. Spillet er flott, men vær så snill å gjøre noe for å fikse dette. Takk skal du ha
Det beste spillet uten annonser, men det ville vært mer bra er det har flerspillermodus
Hvorfor halte når du går? Spilte den i 5 minutter og klarte rett og slett ikke å tåle den rykkende bevegelsen når jeg gikk. Det ble veldig irriterende å spille slik det fortsatte å rykke og var ubehagelig for øyet å spille.
Et perfekt spill for å kurere bordem. Jeg ville gitt det 5 stjerner hvis det var flerspiller, det burde vært et anlegg for minst 2 spillere å spille sammen. Jeg likte grafikken veldig godt. Kontrollene er også enkle. Lang historie kort jeg elsket spillet.
Det er bra, men det er så mange monstre, så vær så snill minus monstre
Granny: Chapter Two Arcade ajo
Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne på hvor dårlig dette spillet er. Vel, først og fremst er det for enkelt sammenlignet med vanlig bestemor fordi jeg trodde det skulle være vanskeligere med bestefar og bestemor, men det er bare for enkelt. og huset er bare for liten hvis du sammenligner det med vanlig bestemor, som calosterfobe mennesker er lett rystet. og dette er bare min erfaring med å spille dette spillet i mindre enn 1 minutt, ps dette er svaret til en 9-åring fordi jeg er 9
Jeg har en god erfaring med dette spillet, alle karakterer er skrekk og grafikken er bra og kontrollene er også veldig bra, og det viktigste er at det ikke har noen tillegg bokstavelig talt ingen tillegg og mange ganger har jeg rømt fra bestemors hus, men jeg vil foreslå utvikleren må gjøre det flerspiller slik at vi kan spille med vennene våre, søsken osv. og en annen ting er at noen ganger blir det litt feil og det henger. Godta disse tingene, det er et flott spill.
Dette er et flott spill, og jeg liker at de la til bestefar. Men kanskje skaperne kunne lage en online-modus, og dere må rømme sammen og hjelpe hverandre, det ville vært kult. En annen ting er også at bestemor og bestefar ikke er så god kvalitet, så hvis du kunne gjøre dem til en bedre definisjon ville det også vært kult. Jeg håper dvloper kunne komme tilbake til meg det ville være flott. Takk
Jeg liker det, men noen ganger kan jeg ikke finne deler som hengelåsnøkkel, håndhjul du bør forbedre det
Bedre enn tidligere, ville vært bra hvis du legger til noen flere ruter for å rømme og holde antallet familiemedlemmer moderat
Granny: Chapter Two Arkade wjs
Jeg liker dette spillet veldig godt, det er rett og slett... som om det er akkurat som andre spill jeg har spilt. Men jeg liker at de har mange oppdateringer. Som det pleide å være et vanlig hus nå har den et helikopter.Så liker dette spillet veldig godt 🤗
For meg er det veldig skummelt, jeg begynner å skjelve når jeg ser strukturen og bestefar og bestefar er virkelig veldig skumle og virkelig grusomme. Så jeg gjemmer meg under sengen og venter på at bestefaren eller bestefaren skal komme. Når jeg begynner å spille i en gang bare på trappene en gang bestefar drepte, 3 ganger mormor drepte, så jeg var ikke så veldig modig til å spille det spillet. Det er virkelig skrekk. Jeg er 10 år gammel . Så jeg gir dette 2 stjerner. Jeg er virkelig redd jeg får mareritt
Dette er utmerket spill bare tingen er at det ikke jevnt andre kloke spill er utmerket, og jeg vil foreslå at du aldri laster ned dette spillet ved å lese vurderinger hvis du falt det er bra, så spill ikke noe problem om det er bra eller ikke
Det var et fint spill, men jeg vil ha denne flerspilleren også slik at vi kan spille med vennene våre.
Dette spillet er veldig dårlig. grafikken er dårligere de sier at bestemor kan høre ordentlig, men bestefar og hører også alt, og de sier at du kan gjemme deg under sengen, bestemor og bestefar kan ikke finne, men de kan drepe oss der også. bestemor og bestefar er så dårlige. Dette spillet er valgfritt forferdelig. de kan drepe oss fra trapper og de kan drepe oss i sikkerhetstrapper, så jeg vil si at dette er et veldig dårlig 😠😠😤😤 spill